Business Leaders Forum | Pracovní setkání na téma Média a CSR
3815
single,single-post,postid-3815,single-format-standard,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Pracovní setkání na téma Média a CSR

Další ze série pracovních snídaní organizovaných sdružením Bussiness Leaders Forem proběhla 23. října 2012 v pražském hotelu Perla. Komunikace a sdílení informací hraje v dnešním světě nezanedbatelnou roli. A to samé se vztahuje také na CSR.

Tématem pracovní snídaně byla Média a CSR. Na snídani přijali pozvání tři řečníci z řad odborníků na tuto problematiku a celou akcí nás provázel pan Jan Vitásek, vydavatel internetového portálu EurActiv. Jako první vystoupila paní Jana Machálková (Hospodářské noviny), která radila, jak napsat atraktivní tiskovou zprávu a nezahlcovat novináře zbytečnými informacemi. Následovalo zamyšlení Tomáše Sachera (Respekt) nad oblastí CSR, které by se firmy měly věnovat, a která je zároveň zajímavá pro média. Posledním řečníkem byl zástupce PR agentury Rubikon pan Robert Hladil. Poukázal na tenkou hranici mezi CSR a PR. Je často těžké určit, zda se firma nevěnuje CSR aktivitám pouze z důvodu propagace. Následovala živá diskuze, která potvrdila, že toto téma je opravdu aktuální a hýbe světem.