Business Leaders Forum | Průzkum: Češi čekají od korporací pravdivé informace a ochranu životního prostředí
7608
single,single-post,postid-7608,single-format-standard,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Průzkum: Češi čekají od korporací pravdivé informace a ochranu životního prostředí

Z průzkumu realizovaného mezi zákazníky velkých firem, z nichž některé jsou členy BLF, vyplynulo, že pro klienty jsou nedůležitější dvě témata společenské odpovědnosti (CSR). Jsou jimi otevřená komunikace, resp. poskytování pravdivých informací a ochrana životního prostředí.

Průzkum nazvaný CSR Research 2013 provedla agentura Ipsos. Zapojilo se do něj těchto šest společností: Česká spořitelna, GE Money Bank, Provident Financial, Telefónica O2, T-Mobile a Vodafone. Celkem se zúčastnilo 1019 respondentů.

Společenská odpovědnost je jedním z kritérií při nákupu pro tři čtvrtiny spotřebitelů. Téměř 90% zaměstnanců tento atribut sleduje u svého zaměstnavatele. Ochota připlatit si za společensky odpovědný produkt ale v populaci s ekonomickou recesí mírně klesá.

Připraveno dle článku Z. Keményové na iHNed.cz.