Business Leaders Forum | Dvojnásobná pomoc lidem po zemětřesení v Nepálu
10207
single,single-post,postid-10207,single-format-standard,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Dvojnásobná pomoc lidem po zemětřesení v Nepálu

Společnost Vodafone, člen Business Leaders Fora, díky Nadaci Vodafone zdvojí pomoc po zemětřesení v Nepálu.

Tisková zpráva

V Nepálu před několika dny došlo k ničivému zemětřesení. Nadace Vodafone proto v rámci svého programu Blesková pomoc spouští sbírku pod heslem: S.O.S. Nepál.

„O osudech lidí po zemětřesení v Nepálu teď rozhoduje naše rychlost. Kromě řady obětí bezprostředně při zemětřesení hrozí zemi i pokračující humanitární katastrofa, protože došlo k rozsáhlému poškození základní infrastruktury a mnoho lidí se ocitlo bez střechy nad hlavou,“ říká ředitel Nadace Vodafone Ondřej Zapletal.

Nadace se spojila se svým humanitárním partnerem, společností Člověk v tísni, která v Nepálu zasahuje, a uvolňuje pro tento účel grant ve výši 200 000 Kč. Výzva ale platí i pro širší veřejnost – pomoc Nepálu lze poslat formou DMS na číslo 87777 ve tvaru DMS NEPAL. DMS na pomoc Nepálu zaslané ze sítě Vodafone do 10. května Nadace Vodafone zdvojí až do celkové výše 500 000 Kč.

Dárcovskou sms lze poslat ve tvaru DMS NEPAL na číslo 87777. Cena jedné DMS je 30 Kč, Nadace Vodafone přidá za každou DMS dalších 30 Kč.

Sbírka na pomoc lidem v Nepálu pořádaná nadací probíhá uvnitř firmy i u širší veřejnosti. Cílem programu Blesková pomoc je motivovat zákazníky Vodafone k větší solidaritě v případě závažných humanitárních katastrof.