Business Leaders Forum | Nadace Vodafone: Blesková pomoc pro Nepál
10330
single,single-post,postid-10330,single-format-standard,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Nadace Vodafone: Blesková pomoc pro Nepál

Tisková zpráva

Ničivé zemětřesení v Nepálu z 25. dubna vyžadovalo především rychlou reakci. Kromě řady obětí bezprostředně při zemětřesení hrozila zemi i pokračující humanitární katastrofa, protože došlo k rozsáhlému poškození základní infrastruktury a mnoho lidí se ocitlo bez střechy nad hlavou. Nadace proto v rámci programu Blesková pomoc spustila sbírku mezi zaměstnanci i pro veřejnost. Díky ní se jen mezi zákazníky Vodafone, člena Busines Leaders Fora, vybralo přes milion korun. Nadace posílá dalších více než 800 000 korun.

Zákazníci Vodafonu reagovali na SMS výzvu, kterou jim bezprostředně po zemětřesení Nadace rozeslala, a poslali její partnerské humanitární organizaci Člověk v tísni i dalším humanitárním organizacím zatím více než 1 milion korun.

„Ihned po zprávě o zemětřesení jsme vyslali na místo naše pracovníky, kteří pomáhají především v těžce zasaženém okresu Gorka poblíž epicentra zemětřesení. Největší prioritou je zajistit co největšímu počtu místních střechu nad hlavou před blížícím se obdobím monzunů. Situaci komplikují poničené silnice, po kterých se nelze dostat do vzdálenějších oblastí – můžeme ale zaměstnat obyvatele postižené katastrofou při odklízení škod, a práce tak jdou rychleji a lidé si zároveň něco vydělají do nového začátku.

Nadace Vodafone je pro nás jedním z několika málo nejdůležitějších partnerů z korporátní sféry. Nejde přitom jen o jednorázové dary, ale i o textové zprávy, které posílá s výzvou, aby ve chvílích krizím přispěli svým klientům. Nadace je zároveň aktivní v celé problematice dárcovských zpráv a hraje vyloženě pozitivní roli. Nadace Vodafonu je skvělý partner, kéž bychom takových měli více,“ vysvětluje ředitel Člověka v tísni Šimon Pánek.

Lidé nadále na sbírková konta přispívají a pomáhat takto mohou i nadále, např. posláním daru na účet SOS Nepál Člověka v tísni: 54333345/0300 nebo DMS ve znění: DMS NEPAL na číslo 87 777.

Celou tiskovou zprávu si můžete přečíst ZDE.