Business Leaders Forum | Slavnostní zakončení 1. ročníku projektu Mentoring začínajících učitelů
10483
single,single-post,postid-10483,single-format-standard,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Slavnostní zakončení 1. ročníku projektu Mentoring začínajících učitelů

V pondělí 1. června 2015 proběhlo slavnostní zakončení projektu Mentoring začínajících učitelů, které bylo věnováno zhodnocení průběhu projektu a představení jeho hlavních výstupů. Úvodní slovo pronesl pan Fidrmuc, náměstek ministra pro vzdělávání (MŠMT), který zdůraznil, že učitelé by měli mít možnost dosáhnout na mentoring kdykoli během své profesní kariéry.

V rámci slavnostního vyhlášení rovněž proběhla prezentace výsledků aktuálního výzkumu agentury Ipsos pro Business Leaders Forum k úrovni českého základního vzdělávání. Jedním ze zásadních zjištění, které z výzkumu vyplývají, je fakt, že česká veřejnost se rozděluje v otázce přínosu role státu ve vzdělávání. Navíc 39 % populace není přesvědčeno o správném směřování českého školství. Výsledky dále odhalují, že je rovněž vnímána potřeba zapojení dalších aktérů, kteří by se podíleli na rozvoji školství, a to především z řad zaměstnavatelů. Pouze 13 % vnímá současný stav součinnosti škol a firem v základním vzdělávání jako dostatečný. Obdobně se veřejnost staví i k úloze rodičů.

Výstupy si můžete přečíst ZDE.

Během panelu, ve kterém zasedli zástupci společností ČEZ, Duhovka Group, IBM a patron projekt, Jan Mühlfeit, zazněl především důraz na rozvoj potenciálu a měkkých dovedností. Firmy mohou přispívat přenosem svého know-how do veřejného sektoru, v tomto případě do školství. Významná je prý podle zaměstnavatelů i otevřená spolupráce učitelů a rodičů

[prime_gallery width=“300″ height=“200″ desktop=“2″ tablet=“2″ mobile=“2″ autoresize=“false“]

Autorem fotografií je Jakub Kafan. Celé album a fotky z ostatních setkání si můžete prohlédnout zde.