Business Leaders Forum | Komunikace CSR projektů potřebuje čas a trpělivost
11066
single,single-post,postid-11066,single-format-standard,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Komunikace CSR projektů potřebuje čas a trpělivost

Ve čtvrtek 19. listopadu se v Praze ve spolupráci platformy Business Leaders Forum a jejích dvou členů, agentury PR.Konektor a České spořitelny, uskutečnilo diskuzní setkání nad aktuálními trendy v komunikaci CSR s názvem „Kreativita v komunikaci CSR“.

Témata odpovídala především na následující otázky: Jak (ne)komunikujeme CSR aktivity? Co chtějí média a novináři? Pomůže kreativita a sociální média? Jak využít zkušenosti obecné PR komunikace a nového prostředí sociálních médií? Proč zapojit sustainability marketing?

“Není pravda, že by noviny prodávaly špatné zprávy,” vyvracel na setkání zavedený mýtus Robert Čásenský, šéfredaktor magazínu Reportér. “Naopak, pozitivní zprávy táhnou. Daleko hůř se ale píší, aby nepůsobily jako reklama. Aby média o vašich projektech informovala, musíte prostě někoho z redakce nadchnout,“ podotýká Čásenský.

Na základě výstupů z diskuze nyní připravujeme s partnery navazující setkání pro členy BLF, které se bude věnovat komunikaci na sociálních sítích. Pro více informací kontaktujte Terezu Koblasovou na emailu: koblasova@blf.cz.

[prime_gallery width=“300″ height=“200″ desktop=“2″ tablet=“2″ mobile=“2″ autoresize=“false“]

Více čtěte viz níže v tiskové zprávě.

http://csr-online.cz/wp-content/uploads/2015/11/151025_TZ_Komunikace-CSR-projektů-potřebuje-čas-a-trpělivost.pdf

Autorem fotografií je Jakub Kafan.