Genderová rovnost jako součást CSR: Případová studie BLF

14. 11. 2018

Česká republika se stále potýká s problémem genderové nerovnosti. Nedostatečné zastoupení žen ve středním a top managementu a jejich nízký počet na rozhodujících pozicích ve firmách jsou toho důkazem. Manažerské pozice zastupují v 82,4 % případech muži. Průměrný plat mužů se pohybuje okolo 32 tisíc korun, zatímco ženy si průměrně vydělají 25 tisíc korun měsíčně. V neposlední…

TESCO rozdalo sto důvodů k úsměvu

26. 10. 2018

Unikátní projekt Sto důvodů k úsměvu vznikl pod záštitou Nadačního fondu Tesco k oslavě stého výročí založení Československa. Hlavní ideou je propojování generací za účelem poskytnout seniorům věci, které jim udělají radost. Mimo jiné se setkají se školáky, což oživí jejich běžný program. Žáci navštíví prodejny řetězce Tesco, kde vyberou zboží podle přání seniorů z jejich blízkého domova…

Úspěšné zakončení EU Talent

21. 9. 2018

Business Leaders Forum bylo od roku 2016 zapojeno do mezinárodního projektu EU Talent pod záštitou organizace CSR Europe. EU Talent byl zaměřen na praktickou výuku u malých a středních podniků a celkem měl 12 mezinárodních partnerů. Hlavními cíli bylo především zmapovat situaci na národní úrovni, vyvolat diskuzi a povědomí o praktické výuce, zlepšit praktickou výuku…

Hledá se projektový vedoucí

17. 9. 2018

Business Leaders Forum vypisuje výběrové řízení na pozici: vedoucí projektový/ á manažer/ ka Business Leaders Forum je platformou českých a v České republice působících podnikatelských, univerzitních a neziskových subjektů, jejímž cílem je rozvoj konceptu společensky odpovědného podnikání. Od roku 1992 tvoříme prostor pro setkávání top managementu, leaderů akademické sféry a politického života. Úzce spolupracujeme s celoevropskou platformou…

CSR našich členů: D.A.S.

4. 9. 2018

Být dobrým příkladem a motivovat ostatní firmy v oblasti společenské odpovědnosti. Právě z těchto důvodů se společnost D.A.S. zaměřila na společenskou odpovědnost. Díky CSR chtěla také rozvíjet spolupráci a zvyšovat loajalitu svých zákazníků. Předpokládalo se i se zvýšením hodnoty značky a přispění k motivaci zaměstnanců, pro které se D.A.S. stal odpovědným zaměstnavatelem. Společenská odpovědnost měla být ve…